Połykanie języków Paweł Soszyński Teatr W dwóch najnowszych, i skrajnie różnych, spektaklach Paweł Passini pokazuje, że wyczucie i gust nie są najmocniejszą stroną jego teatru. O przedstawieniach „Kukła. Księga blasku” i „Port. Miron”
Dziewięciu Artaudów i obrotówka Joanna Wichowska Teatr W spektaklu „Artaud. Sobowtór i jego teatr” namysł nad historią i istotą teatru, fascynacja postacią kolejnego mistrza i potrzeba szukania kolejnej nieprzetartej ścieżki, zaprowadziły Passiniego na intelektualne i estetyczne manowce
SŁOWACKI. DRAMATY WSZYSTKIE: „Mindowe” Agata Diduszko-Zyglewska Teatr „Mindowe” to preludium twórczości Słowackiego – ale są w nim zawarte późniejsze tematy poety: antyklerykalizm, fascynacja Szekspirem i przenikliwość dotycząca politycznych mechanizmów
Puccini Passiniego Agata Diduszko-Zyglewska Teatr Wykorzystując biografię Pucciniego i obraz współczesnych Chin jako jądra ciemności, Passini w „Turandot” pokazuje świat, w którym cierpienie pozbawione jest głosu
Jestem jak Janko Muzykant Rozmowa z Pawłem Passinim Teatr Człowiek na scenie jest czymś więcej niż samym sobą, jest przedstawicielem ludzi w szerszym sensie, czegoś, co ich określa, czyli czegoś, co jest ponad nimi
Zrobieni na zielono Agata Diduszko-Zyglewska Teatr Spektakl „U.F.O. Spotykacz” to kameralny projekt, spójna i dająca do myślenia wypowiedź na drażliwy temat, którym jesteśmy my, Ziemianie