Obrazoburcy i bałwochwalcy Łukasz Zaremba Sztuka Głównym wyobrażeniem, z którym Uklański toczy grę na wystawie „Czterdzieści i cztery”, jest jego artystyczny autoportret
Sasnal wchodzi do kina Karol Sienkiewicz Sztuka Sasnal – artysta z galerii – przeszedł na drugą stronę. Tam, gdzie długość filmów liczy się w metrach taśmy
Kino spotyka sztukę Rozmowa z Łukaszem Rondudą Sztuka Film konstruuje formę, która operuje emocjami. Artyści wizualni mają z tym problem, tworzą raczej formę intelektualną. Liczymy, że wchodząc w pole filmu, będą je transformować, zachowując własną wyobraźnię, własne cele. Chodzi o wyprodukowanie jakiejś trzeciej rzeczywistości
Sztuka przypisów Karol Sienkiewicz Sztuka Powieść, której bohaterem jest popularny artysta, wystawa, z której w ostatniej chwili wycofuje się jeden z głównych protagonistów. Co się za tym wszystkim kryje?
Krytyczna strona awangardy Karol Sienkiewicz Sztuka Najnowszej książki Łukasza Rondudy „Sztuka polska lat 70. Awangarda” nie traktujmy tylko jako atrakcyjnego albumu. Wczytajmy się w nią, a dowiemy się wiele na temat sztuki dzisiejszej