Twórcza stłuczka Rozmowa z Ariane Koek Media „Naukowcy używają języka matematyki, artyści – emocji i zmysłów. Chodzi o to, aby wprowadzić chaos do sztywnego systemu i zobaczyć, co się stanie” – opowiada kuratorka projektu artystycznego w CERN
Projektowanie interakcji Rozmowa z I. Knowles, V. Sowerwine i M. Gingoldem Media Tworzenie nowej pracy interaktywnej jest jak praca w laboratorium. Tworzysz wynalazki, których wcześniej nie było
ARS ELECTRONICA 2012:codziennik [5] Agnieszka Słodownik Media „Technologiczny kac. Dystans do technologii rośnie. W kontekście Ars Electronica zachwyt nad możliwościami łatwo przechodzi w chłodne zainteresowanie” – podsumowanie festiwalu
Możliwość doświadczania Aleksandra Hirszfeld Sztuka Na tegorocznym festiwalu Ars Electronica dominowały działania hybrydyczne, które wgryzały się coraz mocniej nie tylko w tkankę świata wirtualnego, ale także przeciwnie – w żywe mięso Innego, w strukturę życia pod mikroskopem
Seks z maszyną i inne doznania. Wibracje Ars Electronica Aleksandra Hirszfeld Sztuka Tegoroczna edycja festiwalu Ars Electronica odbyła się na gigantycznym terenie Tabakfabric w Linzu. Postindustrialne powierzchnie, pełne labiryntów i surowych zaułków, wybijały z nastroju ospałego bezpiecznego kontemplowania sztuki w galeryjnych klimatach