Oko wieloryba Jakub Socha Film Na Krakowskim Festiwalu Filmowym królowało tradycyjne kino dokumentalne. Nie temat, tylko bohater
Forma otwarta Stanisław Liguziński Film Niemal wszystkie filmy tegorocznego Krakowskiego Festiwalu Filmowego były pochwałą epizodu i momentu – chwili niepoddającej się dominującej narracji całości
Bastion ojców.52. Krakowski Festiwal Filmowy Stanisław Liguziński Film Polski widz i polski twórca niezłomnie wierzą w rzeczywistość, choć nie w rzeczywistość społeczną, a raczej w intymne, prywatne światy bohaterów, które nasze kino konsekwentnie rekonstruuje
Czas klasycznego dokumentu Błażej Hrapkowicz Film Krakowski Festiwal Filmowy nie uprawia rozbuchanej autoreklamy. Organizatorzy zachowują spokój, nie informują nachalnie, kogo zaprosili, co osiągnęli i jak długa jest ich lista zasług. Robią swoje – imprezę układają znakomicie