Ej ty, z tą kamerą! Iwo Zmyślony Sztuka Przeglądamy archiwa Galerii Wymiany, podczas gdy muchy atakują nietknięte ciastka. Moją uwagę przykuwa „Ćwiczenie na dwie ręce” – Robakowski w triumfalnym geście wyciąga kamery do góry, niczym rewolwerowiec po celnie oddanym strzale
Sasnal wchodzi do kina Karol Sienkiewicz Sztuka Sasnal – artysta z galerii – przeszedł na drugą stronę. Tam, gdzie długość filmów liczy się w metrach taśmy
Kino spotyka sztukę Rozmowa z Łukaszem Rondudą Sztuka Film konstruuje formę, która operuje emocjami. Artyści wizualni mają z tym problem, tworzą raczej formę intelektualną. Liczymy, że wchodząc w pole filmu, będą je transformować, zachowując własną wyobraźnię, własne cele. Chodzi o wyprodukowanie jakiejś trzeciej rzeczywistości
Józef Robakowski: przestrzenie dialogu Iwo Zmyślony Sztuka Najpierw tytuł wystawy: „Józef Robakowski”. Lakoniczny, prawda? W środku ma się wrażenie, że do tego chybiony. Tematem nie jest tu w żadnym razie ekspansywne ego artysty. Tematem jest właśnie ego wycofane: dialog, synergia, kreatywna współpraca