Dominik Jacek Strycharski

Robert Bolesto

Pięć prostych fletów blokowych z gruszkowego drewna produkcji szwajcarskiej KUNg i niemieckiej Mollenhauer – sopran B (najmniejszy 30 cm) i C, alt F, tenor C, bas F 1m – sprzężenia, muzyka entropii, klon, palisander, nabudowuje się i rozsypuje

Jeszcze 2 minuty czytania

Skala około 3,5 oktawy, barwa raczej matowa w formie fali dźwiękowej, zbierana przez metalowy grafitowy MIKROFON dynamiczny SAMSON z główką ze srebrnej siatki.
Ten sygnał wpływa przez wiotki czarny trzymetrowy KABEL symetryczny Cannon-Cannon do metalikfiolet PROCESORA EFEKTÓW DigiTech VOCAL300 wielkości dwóch kartonów mleka przylegających do siebie dłuższymi i węższymi bokami. Na nim trzy małe czarne pedały od lewej wzdłuż na dole, z prawej jeden duży przez całą szerokość efektu. Pięć czarnych gałek pod podłużnym wyświetlaczem.

Dominik Jacek StrycharskiPROCESOR moduluje barwę dźwiękową. Jest nieskończoną skarbnicą dźwięków (podłączone do niego – PRZESTER 1. i MIKROFON) – efekt BYPASS – z niego Cannon Jack 1/4 trs w gniazdo INPUT- 1. japoński czerwony metalowy PRZESTER BOSS MD-2 Mega Distortion wielkości kartonu małego mleka. U góry świeci dioda, poniżej w szeregu cztery czarne gałki MIN / MAX. 2/3 urządzenia stanowi czerwonoczarny pedał WŁĄCZ / WYŁĄCZ. Zmiana struktury dźwiękowej OUTPUT Rysikiem w ekranie panoramicznym TELEFONU, nigdy nie starszego niż rok, fale zgrzyt – ja robię Notatki 15:02 Screen005 (skan na twardy dysk) – będą używane również dłonie i stopy, stopy w skarpetach i czarnych skórzanych butach na męskim obcasie.

INPUT- 2. metalikbeż metalowy przester BOSS DD-5 Digital Delay – delay powoduje opóźnienie dźwięku w zadanym tempie i częstotliwości. Plus LOOPER, zapętlający z EQ- korekcja parametryczna wysokich, średnich i niskich tonów. Dioda, cztery niebieskie gałki, beżowoczarny pedał OUT.
Kiedyś palił kościoły, teraz nie ma kościołów. Spotykał się potajemnie z Zakonnicą, która pomogła mu w drodze duchowej do i po Apostazji – coś jej pika na dwunastoletnim przegubie, uśmiecha się wstydliwie i rozgląda, 50 % osłabienia kciuka prawej ręki. Boli między szyjnym odcinkiem a piersiowym. Pali w kryzysowych momentach, nigdy nie kupuje. Kawa musi być dobra z dobrymi widokami, pita samotnie i ekskluzywnie, igła na początku płyty – Konferansjer Solo in Nowy Piekny Swiat 2010-8 lutego, poniedziałek, godz. 21.00, Nowy Wspaniały Świat, ul. Nowy Świat 63, Warszawa. Przypominam, tu nie palimy, nie zamawiać za barem, bo bar będzie zamknięty i bardzo proszę o ciszę w czasie już zaraz – igła w górę.
Dobry Wieczór.

779


Krzyki i uderzenia, jakby też silnie przyjmowane ciosy, nie wyłącznie dla przyjemności wszędzie fioletowych pizd na bladej skórze, obok tłumiony jeszcze silny stęk, echo, pneumo do uspokojenia i tnie. Wytrzeszczone wściekle zapachem miazgi, wciągają taśmę – wszędzie szczere kable i pola magnetyczne.

Niezrozumiale szybkie fragmenty kwestii w różnych językach i psalmów sentymentalnego ministranta. Trochę giełda, paląca gumę F1 i chaos. Uderza w pedał, kręci gałkami, gra na flecie.
STANDARD STEREO fala dźwiękowa 100%.
SLICER tnie dźwięki na plastry, które przetwarza barwowo i wysyła w różne miejsca panoramy stereo. Połączony czarnymi  słuchawkami Sennheier PX200, strzykawka z ciepłą wodą z prawego ucha wypływa gromniczny czop tej dziwki, np. żona prezydenta Polski, może być martwa, jej właśnie obciągamy z połykiem.
Walizka jest otwarta ZDJĘCIE (scan) – efekty leżą w kartonowych pudełkach.
Dookoła wije się bez przerwy prąd elektryczny 230V UE. Buczą listwy zasilające, grzeje zasilacz stabilizowany do efektów gitarowych.
Czarny HardWire TL-2 METAL DISTORTION, mocniejszy delay, bardziej ostry, elastyczny, nowa generacja przesterów.

Dominik Strycharski

Kompozytor, flecista, wokalista, improwizator i publicysta. Gra i komponuje współczesny jazz, w wielu elektrycznych i akustycznych odsłonach, a także muzykę elektroniczną, eksperymentalną, posthiphop i noise. Założyciel i lider futurejazzowego zespołu „Pulsarus” grającego m.in. z Wojciechem Waglewskim, Mikołajem Trzaską, Adamem Pierończykiem. Zajmuje się współczesnymi odmianami wokalistyki oraz, jako jeden z niewielu w Polsce, grą na współczesnych fletach prostych. Twórca Doministry – wielowymiarowego solowego projektu, łączącego współczesną muzykę elektroniczną, performance i elektro-ambient. Jako kompozytor i wykonawca członek Teatru Bretoncaffe. Autor muzyki teatralnej, m.in. do spektakli Michała Zadary, Wojtka Klemma, Łukasza Kosa, Natalii Sołtysik, Katarzyny Raduszyńskiej.

5 prostych fletów blokowych z gruszkowego drewna produkcji szwajcarskiej KUNg i niemieckiej Mollenhauer – sopran B (najmniejszy 30 cm) i C, alt F, tenor C, bas F 1m – sprzężenia, muzyka entropii, klon, palisander, nabudowuje się i rozsypuje.
Miażdżąca ilość uszlachetnionej wersji zbrojonego cementu. Na walizce leżą chusteczki nawilżane niebieskobiałe Alouette, paczka po 25 sztuk. Odtyka się, ma dojść do otwarcia brudnych przestrzeni. Lekko jasny ambient. Mamy gotowe to? możliwa cisza.

Rytm nadciąga potężny i leniwy. Zostają szczątki dźwięku. Wszystko idzie do Miksera. Moc i ilość kolumn nagłaśniających w zależności od miejsca grania. Bardzo powoli topi się największy na świecie brązowy Dzwon Maryja Bogurodzica – zakłócenia, Good Night. Thank you. Dobranoc państwu. Dziękuję. Good- night. Thank you.

(on) Niby przez chwilę wywraca się na zewnątrz i odwija. Działacz Forum Obywatelskie Teatru Współczesnego (fotw).
Warszawa jest zniszczona przez wojny gwiezdne, nuklearne wybuchy, ciągłe i ostre anomalie pogodowe. Ciemnopomarańczowe słońce do dwóch godzin dziennie.
W takiej Warszawie potwory z innej planety kręcą kolejną część serii Mad Max bez dźwięku.

4. metalik BOSS DD-20 DIGITAL DELAY TWIN PEDAL GIGA DELAY, cztery gałki z lewej, duża gałka z prawej, przyciski czerwone i czarne, w centrum wyświetlacz + LOOPER – dwa grube pięciometrowe kable prowadzą do Miksera. Operacja na dźwięku i przestrzeni.
Duszenie się, które nie jest improwizacją.
Jest też MEGA SETUP w kształcie podkowy z centralnym statywem z mikrofonem, dwa razy więcej efektów, razem trzy otwarte walizki.
Pośrodku, w rozwartych nogach statywu, duży samodzielny wskazany wyraz koloru srebrnego ERNIEBALL – dynamiczna regulacja głośności sygnału. Wizja again 15:03 Screen007, jego skóra odbiera ostry podmuch głównego odsłuchu – zdjęcie grafitti z szablonu na Chmielnej w stolicy Polski. Drewniane rusztowania w okolicy okien zabitej kartonami sutereny, namalowany na ścianie czarny kot siedzi tyłem z białą szyją oglądając się na obrazku przez lewe ramię, blachy w oknach.
Ona w białym sportowym kasku. Ma duże białe słuchawki na uszach. Jej gołe nogi w elektronicznym wietrze, drżą krótkie spięcia przestrzeni i koloru.
Po zakończeniu setu jedzie globalnie gejowski napalm Silesia Italo.