/ Media
Wyróżnione artykuły
Felietony
RecenzjePrzegląd recenzji
-
„Anthology of the Killer”, thecatamites (Stephen Gillmurphy)
-
Jonathan Haidt, „Anxious Generation”
-
„Włóczykij. Melodia Doliny Muminków”
-
Kate Crawford, „Atlas sztucznej inteligencji”
-
„Like a Dragon: Infinite Wealth”
-
Type-Moon, „Witch on the Holy Night”
-
Iga Łapińska, „Szkoła, świat”
-
„Void Stranger”
-
„Bomb Rush Cyberfunk”
-
„We. The Refugees: Ticket to Europe”
-
„Baldur’s Gate 3”
-
Biennale Warszawa, 2022
-
„Norco”
-
Nathan Jurgenson, „Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych”
-
„Chernobylite”, The Farm 51
-
Weronika Lewandowska, Sandra Frydrysiak, „Noccc”
-
Garri Kasparow, „Ostatni bastion umysłu”
-
Caveh Zahedi, „365 Stories I Want To Tell You Before We Both Die”
-
„Cruelty Squad”
-
panGenerator, „Ikony”
-
„The Medium”
-
J. Aro, „Trolle Putina”; P. Pomerantsev, „To nie jest propaganda”
-
„Cyberpunk 2077”
-
„G String”
-
„Cyberpunk 2077”
-
Matt Taibbi, „Nienawiść sp. z o.o.”
-
Anna Wiener, „Dolina Niesamowitości”
-
Mark O’Connell, „Być maszyną”
-
Kai Strittmatter, „Chiny 5.0. Jak powstaje cyfrowa dyktatura”
-
„Joe Rogan Experience”
-
„If Found…”
-
„The Last of Us. Part II”
-
„Receiver 2”, Wolfire Games
-
„Śledztwo Pisma”
-
„Czarny romans”
-
„Elsinore”, Golden Glitch Studios
-
„Disco Elysium”, ZA/UM
-
„Wanderlust Travel Stories”
-
„Warsaw”, Pixelated Milk
-
Jean-Hervé Lorenzi, Mickaël Berrebi, „Przyszłość naszej wolności”
-
„Heaven’s Vault”
-
„Read Dead Redemption 2”
-
Jason Schreier, „Krew, pot i piksele”
-
„Peer-to-peer”, Muzeum Sztuki w Łodzi
-
„Frostpunk”, 11 bit studios
-
Piotr Marecki, Wojciech Bociański, „Robbo. Solucja”
-
„Indygo”, Pigmentum Game Studio
-
„Walden”
-
„Hellblade: Senua's Sacrifice”, Ninja Theory
-
„Tacoma”, studio Fullbright
-
„Inside”, Playdead
-
Aleksandra K. Przegalińska, „Istoty wirtualne”
-
Tom Kaczynski, „Testując Apokalipsę”
-
„Uncharted 4: Kres Złodzieja”
-
Jesper Juul, „Sztuka przegrywania”
-
„That Dragon, Cancer”, Numinous Games
-
„Bloodborne”, From Software
-
Davey Wreden, „The Beginner’s Guide”
-
Telewizja: koniec i nowy początek
-
„Interactive Haiku”