Wykolejona młodzież Joanna Krakowska Teatr Gdy Mrożek tknął się narodowych mitów, okazał się nie tyle stańczykiem, ile sztubakiem. „Śmierć porucznika” wywołała w prasie dyskusję na miarę awantury o coming out Zośki i Rudego
Mrożek od podwórza Marcin Sendecki Literatura Oto ukazuje się drugi tom „Dziennika” Sławomira Mrożka i w nagłówku recenzji zasłużonego krytyka teatralnego czytamy, że z autora megaloman i mizogin, oraz że Pan Sławomir niestety wcale nie pisał o tym, co krytyk ów uznałby za interesujące
Kto kogo w „Tangu” prowadzi Joanna Wichowska Teatr „Tango” Mrożka przez lata traktowano jako wiecznie aktualną diagnozę polskich przywar. Jarocki od tego stereotypowego odczytania ucieka jak najdalej może
1989: Byle uczciwie Agnieszka Kochanowska Teatr Świetnie wyreżyserowane przez Annę Augustynowicz „Pieszo” doskonale wpisuje się w trwający właśnie dyskurs o 4 czerwca 1989 roku