Wymęczeni Michał Centkowski Teatr Intrygująca, gorzka i ironiczna opowieść von Mayenburga zmienia się w „Męczennikach” Augustynowicz w nachalnie dydaktyczną opowiastkę o gówniarzu niszczącym życie szlachetnej nauczycielki
„Greta Garbo przyjechała”, reż. Anna Augustynowicz Paweł Soszyński Teatr Największy zawód w spektaklu Augustynowicz sprawia obiecujący pomysł obsadzenia w tytułowej roli mężczyzny – ten wywrotowy zabieg staje się zbyt łatwo jedynie paliwem dla obyczajowej komedii
„Na początku był dom”, reż. Anna Augustynowicz Agnieszka Kochanowska Teatr Kolejny spektakl w Teatrze Wybrzeże – po „Sprawie operacyjnego rozpoznania” Zbigniewa Brzozy – porusza kwestię społecznego i politycznego zaangażowania. Tym razem mamy klasycznie skonstruowany, ale bogaty znaczeniowo obraz konfliktu międzypokoleniowego
SŁOWACKI. DRAMATY WSZYSTKIE: „Lilla Weneda” Agata Diduszko-Zyglewska Teatr Gest Augustynowicz przywodzi na myśl zabieg von Triera z „Dogville” – rezygnacja ze scenografii pozwoliła wybrzmieć temu, co najważniejsze w „Lilli Wenedzie”: fascynacji Szekspirem
1989: Byle uczciwie Agnieszka Kochanowska Teatr Świetnie wyreżyserowane przez Annę Augustynowicz „Pieszo” doskonale wpisuje się w trwający właśnie dyskurs o 4 czerwca 1989 roku