Niedokonana rewolucja? Joanna Krakowska Teatr W „Pod okupacją mediów” Dorota Sajewska domaga się od sztuki radykalizmu, ale sama żadnego ryzyka nie podejmuje
Dorota Sajewska, „Pod okupacją mediów” Jan Borowicz Teatr Książka Sajewskiej opowiada o współczesnej kulturze polskiej, widzianej z dość nietypowej dla rodzimego odbiorcy perspektywy – antropologicznego namysłu nad spektaklami społecznymi i władzą mediów
„Do hymnu!” Agata Diduszko-Zyglewska Teatr Miśkiewicz i Sajewska nie dodają „Klubem polskim” nic nowego do tego, co już wiemy o romantyzmie, a jednak ich spektakl ma w sobie świeżość i moc. Świeżość wynika z zestawienia narracji, które zwykle się nie spotykają, a moc – z niezwykle otwartej formy
Nieprzyjemność teatru Rozmowa z Dorotą Sajewską Teatr Jeżeli teatr ma tylko dać złudzenie widzowi, że niby zajrzał pod spódnicę, ale bezpiecznie i w pięknym designie, to dla mnie przestaje to być polityczne. To „faszyzm przyjemności"