Muzyka wyszeptana Rozmowa z Michałem Jacaszkiem Muzyka Mam naturę skłonną do kontemplacji, zwracam uwagę na niuanse, podoba mi się niedopowiedzenie. Moje kompozycje to rodzaj transowego tła, które intryguje, dopiero jeśli się poświęci mu trochę uwagi. To coś więcej niż muzyka do windy czy na lotnisko
Ksiądz i pianista Jakub Socha Film Na przestrzeni dwóch tygodni weszły do kin „Boże Ciało” i „Ikar. Legenda Mietka Kosza”, filmy nagradzane i chwalone, podpisane przez reżyserów, którzy chcą i potrafią komunikować się z widzem. Filmy, które dzieli przepaść
Palec zdjęty z cyngla Klara Cykorz Film „Krew z krwi” cierpi na syndrom prymusa, który nigdy nie wystąpi przed szereg, ale zawsze ma najlepsze notatki. Serial zbiera obsesje telewizji anglosaskiej ostatnich piętnastu lat, ale zatrzymuje się na ich powierzchni
Powstanie. Wersja stadionowa Iwona Kurz Film Popkultura w mariażu z handlem odmieniają obraz powstania. Komasa zrobił wielkie widowisko, w sam raz na stadion: emocje rosną, emocję opadają, gwizdek końcowy
Uciec z powstania Jakub Socha Film W „Mieście 44” Komasa co rusz razi widza prądem i doprowadza do wstrząsów, ale robi to mechanicznie, dla samego efektu
Kolorowe duchy Jakub Socha Film Choć w „Powstaniu Warszawskim” wiele dobra, trudno opędzić się od myśli, że ten film jest trybikiem w większej machinie, służącej specyficznie pojętej polityce historycznej
Emo opera Adriana Prodeus Film „Sala samobójców” Jana Komasy dotyka zbiorowego złudzenia, że rodzina ma nas chronić przed niedojrzałością, samotnością, bezcelowością istnienia. Niestety, nie chroni