KULTURA 2.0: Teatr na otwartym mózgu Rozmowa z Hilde Teuchies Media Wokół nas dzieje się tak dużo, że nie dostrzegamy roli nowych mediów i tego, w jaki sposób odziałują na świat. Chcemy sprawić, aby były widzialne
Dobrodziejstwo przesytu Joanna Wichowska Teatr Szczecin, Zamek Bröllin, Berlin. Performance, taniec współczesny, akrobatyka. Improwizacja, postdramatyczność i rygorystyczna forma – relacja z dnia transgranicznego na szczecińskim „Kontrapunkcie”
Błędne koło krzywej prawdy Katarzyna Tórz Teatr W spektaklu „The Truth about the Kennedys” pole powierzchni i akcji wyznacza scena obrotowa. Jej mechanizm napędza dramaturgię opowieści o losach rodziny, która stała się mitem. Spektakl Luka Percevala na Malta Festiwal w Poznaniu
Vanitas Fair. Początek końca. Katarzyna Tórz Teatr Jan Fabre w „Orgy of Tolerance” analizuje nędzę pożądanego stanu peace of mind. Używa wyrafinowanych form teatralnych po to, by zobrazować procedury samostracenia, ciemną pustkę
O Needcompany na dwa głosy Katarzyna Tórz/Ana Brzezińska Teatr „I need company” – pomyślał przed ponad dwudziestu laty flamandzki artysta Jan Lauwers i wypełnił ten brak ludźmi, z którymi tworzy do dziś. W kwietniu 2009 roku Needcompany po raz pierwszy wystąpiło w Polsce