W Bunkrze po staremu Karol Sienkiewicz Sztuka Otwierająca Bunkier Sztuki po remoncie wystawa „Daj mi wszystko”– daru Starmachów dla krakowskich muzeów – podkreśla dalsze symboliczne powiązanie galerii z MOCAK-iem. Drugim łącznikiem obu instytucji jest nowa dyrektorka Delfina Jałowik
Nieleczone kompleksy Karol Sienkiewicz Sztuka Jeśli istnieje coś takiego jak tożsamość środkowoeuropejska, zdaje się mówić kurator „Orientu” Michal Novotný, to jest to zbiór resentymentów
Słodki kac Karol Sienkiewicz Sztuka Wystawa „Zwierzęta domowe” w Bunkrze Sztuki to świat rozłożony na czynniki pierwsze i sklecony na nowo. Perwersje i kaprysy bezpieczne dla artystów, dla widzów mogą okazać się zakaźne
Zapętlenie Karol Sienkiewicz Sztuka Pierwsza retrospektywna wystawa Anny Zaradny, „Rondo znaczy koło”, zamienia się w przestrzenny, wizualno-dźwiękowy koncert rozpisany na piętro Bunkra Sztuki
Odsłonięte okna Karol Sienkiewicz Sztuka Krakowski Bunkier Sztuki nowe otwarcie zaczyna od przyjrzenia się sobie jako instytucji, w jej historycznym i materialnym wymiarze. Punktem wyjścia jest rozpad
Siła dzieci Grzegorz Stępniak Teatr Iga Gańczarczyk buduje w „Potlaczu” rodzaj utopijnego świata, gdzie dzieci słucha się uważnie i wyciąga wnioski z tego, co mówią. Podpowiada, że być może ten prosty gest jest drogą do wyłamania się z konsumpcjonistycznego impasu
„Panorama” Katarzyny Krakowiak Joanna Zielińska Sztuka Projekt Katarzyny Krakowiak jest pierwszą od lat próbą krytycznej refleksji nad strategiami wystawienniczymi Bunkra Sztuki. To właśnie w tego typu wystawach upatrywałabym szansy dla krakowskiej galerii, która po otwarciu MOCAK-u musi renegocjować swoją kulturotwórczą rolę na mapie miasta
„Backstage” Karola Radziszewskiego Marta Lisok Sztuka „Backstage” Karola Radziszewskiego w krakowskim Bunkrze stawia pytanie o obecność ciała męskiego w sferze publicznej i nieskrępowaną afirmację (homo)erotycznego spojrzenia
Agnieszka Polska, „Trzy filmy z narracją” Marta Lisok Sztuka Pomimo świadomości manipulacji, jakie stosuje w swoich pracach Agnieszka Polska, widz chętnie poddaje się hipnotycznemu urokowi jej „Trzech filmów z narracją”
Silna migrena Marta Lisok Sztuka Po obejrzeniu wystawy Bartka Materki w krakowskim Bunkrze Sztuki wydaje się, że cierpienia spowodowane odzyskiwaniem wzroku mogą zachęcać do pozostania przy pierwotnej ślepocie
Ćwiczenia konceptualne Aneta Rostkowska Sztuka W leniwej wakacyjnej atmosferze Bunkier Sztuki proponuje spotkanie z pracami Jarosława Kozłowskiego, uważanego za jednego z czołowych twórców polskiej sztuki konceptualnej
„Witkacy. Psychoholizm” w Bunkrze Sztuki Marta Lisok Sztuka Wystawa w krakowskim Bunkrze Sztuki pokazuje Witkacego jako prekursora body artu. Artysta eksplorował możliwości wyrazu własnej twarzy, traktowanej jako plastyczne tworzywo